środa, 25 stycznia 2017

9) G4, sezon 3 serialu Littlest Pet Shop i likwidacja LPS?!

Hejka!
Wracam po króciutkiej zimowej przerwie :3 Jak już wcześniej pisałam, moja nieobecność spowodowana była wyjazdem na ferie. W domu byłam już, co prawda, w zeszły piątek, natomiast nie pisałam bo nie miałam o czym.

Ferie ogólnie były mega fajne. Spędziłam je z moją przyjaciółką. Całe dnie spędzałyśmy razem. Razem jeździłyśmy na narty, razem jadłyśmy, razem spędzałyśmy czas. Jednakże gdybym miała wystawić ocenę moim feriom w skali 0/10 dałabym 6/10. Dlaczego nie 10/10??? Ponieważ drugiego, czy tam trzeciego dnia dostałam grypy... No niestety, na nartach byłam tylko dwa razy... Pech nad pechami!

Dobra, przejdźmy do bardziej LPS'owych tematów.
Wczoraj byłam u babci. Trochę mi się nudziło postanowiłam więc pooglądać telewizję. Chwyciłam za pilota i włączyłam pierwszy lepszy kanał (bodajże była to dwójka). Wyskoczyło mi to:


Reklama serialu Littlest Pet Shop... Bardzo interesujące... W tym miejscu zazwyczaj pojawiają się reklamy czegoś, co po prostu się nie sprzedaje. Widzicie twarz tej Blythe? Czy tylko mi wydaje troszeczkę zniekształcona. Z boku jest komunikat ''naciśnij 0''. Ok, naciskam. Mówiąc szczerze myślałam, iż wyskoczą mi wszystkie odcinki tego sezonu (#dzieckowwielkimświecie). Jednak nie. Zawiodłam się.


Tylko to. Tylko taki plakat... Swoją drogą, to już trzy sezony?! Próbowałam to oglądać jeden jedyny raz i w życiu bym nie powiedziała, iż to ma już prawie pięć lat (10 listopada 2012)! Przez pięć lat nasze kochane G2 nie leżały na sklepowych półkach... W sumie nic, ale to nic nie miałabym do tego serialu, gdyby nie sam fakt, że LPS zostały przez niego pokrzywdzone. Teraz będzie gównoburza: 'Nie jesteś kolekcjonerką jak nie podobają ci się G4 i ich nie kupujesz' No, ok, ale skoro idziemy takim tokiem myślenia to kupujmy również G1. To też są w końcu LPS. Jeśli nie masz żadnego petka z tej serii to o tytule kolekcjonerskim możesz zapomnieć. Doprawdy... Po co mam kupować coś co mi kompletnie się nie podoba? Po co? Aby pokazać innym, że jestem taka zajebista i mam Petshopy z każdej generacji? Chyba, że komuś się podobają, bo prawdę mówiąc, niektóre mogłabym sobie kupić. Jedyna rzecz jaka podoba mi się w tej generacji to domki. Są świetne do filmów. Wracając do tematu samego serialu: ''Czy on (jakby to powiedzieć) bankrutuję?'' Słyszałam dużo na temat: 'Hasbro zerwało umowę z serialem', ale czy to prawda? Jeśli nie, to dalej będzie to samo... G3, G4, G5, G6 itd. A co będzie jeśli tak? Jest kilka opcji:



● Nic się nie zmieni:
Dalej będą produkować G4, różnica będzie jednak taka, że nie będą to postacie z serialu.

● Nowa generacja:
Hasbro może stwierdzi, iż chce zacząć wszystko od początku i stworzy całkowicie nową generację...

● Powrót G2:
Możliwy był by także powrót G3, jednakże nie sądzę, bo była to najgorzej sprzedająca się generacja (mi się nawet podobała).

● Dezaktywacja Littlest Pet Shop:
Jest to chyba najmniej prawdopodobna opcja, ponieważ LPS to wisienka na torcie firmy Hasbro, jednak wszystkiego można się spodziewać. Problemy z rozwiązaniem umowy... i te sprawy.

Teraz pobawię się w wróżbitę (XD).
12 czerwca 2018 roku G2 powróci.
Jeśli tak się stanie... to kurde LOL!!!

Na tym zakończę mojego dziwnego posta. Miał być o moim tukanie..., tukanie! Właśnie! Nawet o nim nie wspomniałam! Napiszę o nim w następnej notce. Filmik z otwierania znajdziecie na moim kanale na YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=UedAgoN_j6M

Nie będę przedłużać,
do napisania,
PA <3

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę żeby G2 wróciły :( też nie lubię G3 i 4

    OdpowiedzUsuń
  3. Woo ale ciekawie z tą reklamą O.o
    Niech wraca G2!!!!!!!!!! (Ale nie w ten sposób, żeby produkowali nowe z G2 tylko żeby wszystkie powtórzyli zaczzynając od pierwszej Chihuahua) I koniec kropka! Niech twa przepowiednia się sprawdzi! heh ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym aby G2 wróciło Ale.. Ale niektóre petki z G4 są nawet ładne💕💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym aby G2 wróciło,ale może powrócą w 2018? kto wie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aleksandro jestem z kwietnia (prawie maja) 2018 ty od lutego je piszesz i prawdopodobnie one nie wrócą bay

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz bliżej prawdy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero dzisiaj znalazłam twojego bloga i czytam wszystkie notki od początku (swoją drogą pisze ze starego bloga (nawet nie wiedziałam ze on istnieje)) jest już 13 lipca Nic mi nie wiadomo czy Lps G2 wróciły do sklepów.. byłabym bardzo szczęśliwa
    Swoją droga kocham ten blog XD<33

    OdpowiedzUsuń
  9. TRATATA!(XD) ja z już listopada 0.0 i ta em wróżba się nie sprawdziła ale...
    JEST G5 I JEST O WIELEL LEPSZA NIŻ G4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 XD 😂 MAM PARE I JEST 1 PLUS są stare znaczki lps tylko że w nich wyryte?(EKCHEM PRZEZ 10 MIN SZUKAŁAM TEGO SŁOWA xddd)
    PZDRLOL
    ~Cookie~

    OdpowiedzUsuń