niedziela, 8 stycznia 2017

2) Nowy petek || Droplet

Hej, witam Was bardzo, ale to bardzo serdecznie w drugiej notce 馃挒
Wiem, wiem, wiem... Na kanale na YT spamie ci膮gle tym blogiem, a mam tak ma艂o post贸w... Musz臋 wi臋c si臋 wzi膮膰 do roboty 馃槀

Dzisiejsz膮 notk臋 pragn臋 po艣wi臋ci膰 mojemu nowemu nabytkowi - Droplet (Shorthair #126)
                                                                         

Tutaj macie jej takie artystyczne zdj臋cie.

Tu za艣 takie oficjalne 馃槀 Lecz niestety dobr膮 jako艣ci膮 nie grzeszy 馃樀

Droplet by艂a moim prezentem urodzinowym (01.01.).
Historia jej zdobycia by艂a taka: Pewnego pi臋knego dnia stwierdzi艂am, i偶 dawno nie kupowa艂am sobie LPS. Wesz艂am, wi臋c na Allegro i zacz臋艂am przegl膮da膰 najr贸偶niejsze oferty. (...) Znalaz艂am j膮. Cena jej wynosi艂a 59z艂. ''Du偶o'' - pomy艣la艂am. Jednak偶e Droplet od d艂u偶szego czasu by艂a moim ogromnym marzeniem, stwierdzi艂am - ''YOLO ✌️, raz si臋 偶yje''. Gotowa by艂am kupi膰 j膮 nawet za te sze艣膰 dych. Natomiast, gdy pokaza艂am j膮 mojej mamie, ona stwierdzi艂a, 偶e kupi mi j膮 na urodziny.

Na jej przyj艣cie czeka艂am trzy dni. Okropnie d艂ugie trzy dni. Wyobra藕cie sobie, 偶e przysz艂a ju偶 drugiego, ale poczta u mnie na osiedlu w ten akurat dzie艅 by艂a otwarta tylko do 12:00. Masakra.


Na moim kanale mo偶ecie znale藕膰 film z jej odpakowania → Shopping


W Droplet najbardziej podobaj膮 mi si臋 te jej morskie oczy.

Powiedzcie czy偶 nie s膮 艣liczne?!
Dzi臋ki nim w艂a艣nie powsta艂o jej imi臋.
Jak pisa艂am ju偶 na moim wcze艣niejszym blogu - Olcia-o-LPS - bardzo cz臋sto do nazywania LPS pos艂uguje si臋 t艂umaczem Google. Wpisywa艂am wi臋c do niego r贸偶ne frazy, takie jak: morski, morska, ale wyniki mnie nie zadowala艂y. Zrezygnowana, wpisa艂am, tak po prostu, od czapy; kropelka. Wysz艂o mi w艂a艣nie s艂owo 'Droplet'
Tak wygl膮da jej oryginalny zestaw. Ten drugi kotek te偶 jest boski 馃槏 Jak ja 偶a艂uj臋, 偶e w tamtych czasach nie kupowa艂am sobie Littlest贸w, tylko jakie艣 kucyki Filly. By艂am taka g艂upia 馃槪 Teraz jestem skazana na to:
Nie wiem jak Wy, ale ja uwa偶am, 偶e to jest straszne... Kobieta bez g艂owy... Hmmm, ciekawe... Koniecznie napiszcie mi w komentarzu co my艣licie o tym zestawie. Ja osobi艣cie jednak zostan臋 przy G2 馃槈

To by by艂o ju偶 na tyle tej notki. Mam nadzieje, i偶 si臋 spodoba艂a. A wi臋c co? Dobranoc, moi kochani (pisz臋 to o 22:12) 馃槡

Wbij na insta:


moon_light_lps

Na kana艂:
GalaxisLPS






                  

2 komentarze:

  1. Ja tak偶e jestem fank膮 G2. Posiadam jednego G4 konia i teraz ch臋tnie sprzeda艂abym go a za hajs kupi艂a tego z G2 XD
    lps-my-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. Obie kicie z tego zestawu s膮 moim marzeniem<33 W obecnych czasach 59 z艂 za Droplet by艂oby bardzo zacn膮 cen膮 :_)
    Je艣li chodzi o petshopy z wyjmowanymi g艂owami, to lubi臋 tworzy膰 dzi臋ki temu r贸偶ne mieszanki 馃槍 Ostatnio spodoba艂a mi si臋 Krowozoe 馃憗️馃憚馃憗️

    OdpowiedzUsu艅