środa, 11 stycznia 2017

5) LPS: Unikaty i popy - co je różni?? || Littlest Pet Shop

Hej, hej, hej!
Już na samym początku tej notki chcę podzielić się z Wami dwoma zdjęciami!
Oto one:

Pragnę pogratulować tej osobie kreatywności. Po pierwsze to nie jest kot, ale pies (jest to pierwszy wyprodukowany LPS przez firmę Hasbro). Po drugie jeśli się coś sprzedaję, warto zwracać uwagę na pisownie, aby zachęcić klienta (kotekk - dwa 'k'). No i po trzecie - ten podpis. Nie no, po prostu to mnie rozwaliło '...lepszy niż shorthair' XD. Jak kiedyś powtórzy mi się jakiś (np.) królik to też tak zaspamię: Littlest Pet Shop LPS królik króliczek zając zajączek lepszy od dog shorthair spaniel jamnik collie porównywalny z Comic Con Kitty tanio unikat trudnodostępny ...
Brawo dla takich ludzi. Teraz wszyscy bijemy brawo... *klaszczę*

Jak pewnie zauważyliście zaczęłam podpisywać zdjęcia. Co mnie do tego skłoniło??? A no to:

Tak jest to komentarz Igi z 2011. Znalazłam go przez czysty przypadek. Stary, ale pomocny. Wam też radzę podpisywać fotki, które wstawiacie na bloga, aby uniknąć konfliktów.

🌸 🌸 🌸

Dobra myślę, iż możemy przejść do naszej notki.
Tematem jej są popy i unikaty LPS. Nie znajdziecie w tym poście zdjęć oraz opisów poszczególnych figurek. Ten wpis chcę poświęcić na dość irytującą mnie rzecz... A mianowicie chodzi o mylenie popa z unikatem. Zacznijmy od prostej definicji:

POP LPS - jest to pięć kształtów LPS'ów należących do grupy 'popularnych'. Popami są: spaniele, coolie, dogi, shorthairy oraz jamniki (pk). Petki te są pożądane przez kolekcjonerów, ponieważ w 2010 roku na zagranicznym YouTube pojawił się serial LPS POPULAR, a aktorami były właśnie PetShopy tych kształtów. Przypuszcza się, że nazwa POP LPS pochodzi od nazwy tego serialu. LPS'y te są drogie tylko i wyłącznie dlatego, że są popularne.

Unikat LPS - jest to LPS trudno dostępny, najczęściej dodawany jako bonus do konkretnego zestawu niedostępnego w Polsce. O unikatach nie można powiedzieć, czy są drogie czy nie. Istnieje możliwość zakupienia ich za 20zł, ale także za 300.

Wiem co myślisz...: ''Ta Galaxis myśli, że jestem taki/taka głupi/a! To przecież jest proste! Każdy to wie!
Tu Cię zaskoczę, nie wszyscy to wiedzą. Aby się o tym przekonać wystarczy wpisać frazę 'LPS unikat' do wyszukiwarki w Allegro. Wyskoczą wtedy rakowiska shorthairów, spanieli, dogów itd., podpisane jako unikat. Ludzie, pop i unikat to co innego... Ok, nie mam nic do tych, co nie interesują się głębiej tym co zbierają i tylko kupują by mieć, ale niech nie nazywają się kolekcjonerami. Dajmy na to taka Paulinka Sob. Tak, tak, tak wiem, że teraz ma najprawdopodobniej czternaście lat (ma nowy kanał - ''Pauluś :*'', czy coś takiego), ale jako Paulinka Sob nadal ma te 9/10. No i właśnie ona, śmiała nazywać się kolekcjonerką mówiąc na każdego petka z magnesem 'unikat'. To jest smutne. Zainteresujmy się tym co kupujemy. To tak jakbym, załóżmy, kolekcjonowała garnki (XD) i przyjęłabym, że te bez pokrywek to rondle (to nie miało sensu).


Dobra, są również wyjątki mojej teorii. Comic Con Kitty jest popem i (WIELKIM) unikatem. Dwa w jednym! Natomiast w tej całej notce chcę przekazać, nie to, że popy nie mogą być unikalne. Nie. Chcę przekazać, iż stwierdzenie 'pop' rożni się od stwierdzenia 'unikat'. I to tyle.

Moja notka już powoli dobiega końca. Mam więc dla Was komunikat:
ZAINTERESUJCIE SIĘ TYM CO ZBIERACIE
bo jeśli nie macie pojęcia, chociażby, co to jest Biały Golden Retriever, to nie możecie nazwać się kolekcjonerami...

Wpis dość kontrowersyjny, ale prawdziwy.

🌸 🌸 🌸

Planuję zrobić posta o unikatkach. Tylko to mi troszkę zajmie, ponieważ chcę jak najwięcej o nich napisać. Muszę więc poszukać informacji.

Skoro już o unikatach mowa, wczoraj zamówiłam sobie Bulldoga z zestawu Carry (jak ja to nazywam). W 2013 był na dziewiątym miejscu pod względem unikalności! To jego zestaw:

Bulldog  siedzi tam w okienku.
To zdjęcie z mojej aukcji:

Czyż nie jest on śliczny?! I to jeszcze tak tanio! Dwie godziny błądziłam po Allegro, aby go znaleźć. Gdy przyjdzie na pewno wrzucę odpakowanie na mój kanał! Na blogu oczywiście też coś napiszę :)

🌸 🌸 🌸

Kończę.
~bey, bey <3

9 komentarzy:

  1. "Lepszy niż shorthair..." xdddd
    Tak, to wkurzające, jak do nawet zwykłego petka sprzedawcy z Allegro piszą "unikat". Paulinka Sob ma drugi kanał? To ta, co tak spanielki maniowała? Idę zaraz go obczaić. Słodki bulldog ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się nazywa twój kanał na yt ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rety ile krytyki że strony dzieci ,,młodzieży " pod kątem innych dzieci tylko dlatego że cieszy się tym co ma i sprawia im to radość bez względu czy to unikat czy też nie. Jawny mobbing na forum

    OdpowiedzUsuń
  5. aha ja se pacze na olx aco widze unikaty pieski lps w tym jeden to pop drugi to nowe coś 3 nie pop

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie wiedzialam ze pop to to co wytlumaczylas.Siper

    OdpowiedzUsuń
  7. Yrm to ja wystawie na aukcje kozła: koziołek kozioł matołek kózka meme unikat pop popularny kształt pies piesek szczeniaczek samiec suczka ziemniak lepszy od shorthaira collie shorthair dog niemiecki jamnik spanielek unikaty lol najtaniej tanio XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnosząc się do jednego z wpisów ...mobing na skalę krajową ...oczywiście osób tym zainteresowanych ...jestem przerażona gdy to czytam,córka ma 8 lat ,zbiera Pet Shopy ,cieszy się z każdego nowego, ogląda filmiki na yt ,kiedy pomyśle iż mógłaby nagrywać filmiki jak jej ,,idolki ," a potem.byc jawnie krytykowana na forum ,w internecie , i jak strasznie wrażliwe dziecko jak ona by to wzięła do siebie...brak słów ...mobing,mobing i mobing i to już wśród takich dzieci .Rodzice uczcie dzieci empatii w przeciwnym razie ten świat zginie od zawiści i zła które już wyraźnie jest zapisane na twarzach waszych dzieci !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mobing, doprawdy? Od kiedy nazywa się tak proste wytłumaczenie różnicy pomiędzy dwoma rodzajami figurek?

      Usuń