piątek, 17 lutego 2017

21) Półki na LPS oraz dwa nowe nabytki!

Witam wszystkich PetShopo-maniaków :3

O Boże, jak ja się wkurzyłam! Przed chwilą doznałam prawdziwego sofizmatu!
O co chodzi?
Weszłam na bloggera z pomysłem, zapałem i chęcią do napisania dzisiejszej notki, klikam 'Nowy Post', wyskakuje mi Error 404. No ok. - myślę - To pewnie tak jednorazowo. Zamknęłam więc bieżącą kartę i otworzyłam następną. Znowu to samo... Powtórzyłam tę czynność jeszcze z dziesięć razy - Lipa, nic... Zaczęłam szukać w internecie sposobu na rozwiązanie mojego problemu. Zajęło mi to półtorej godziny, a okazało się, że wystarczyło tylko chwilkę poczekać 😑

Dobra, teraz coś weselszego! Paulinka Sob w 2011 miała bloga!!! Serio!!! Kliczek! ← oto linkacz. Niestety (xd) pojawił się na nim tylko jeden wpis.
Jak by ktoś pytał, znalazłam go przez przypadek. Wpisałam po prostu (a nie bo po krzywu 🤣) do grafiki Google 'LPS Akcja', czy coś takiego, i wyszło mi zdjęcie spanielki z jej bloga. Z ciekawości weszłam...
Kurczę, normalnie mogłabym zrobić serię TOP 10 czego nie wiesz o Paulince Sob. Mam jej tyle social mediów, dzięki, którym dowiaduję się wielu interesujących rzeczy... Najśmieszniejsze jest to, iż każdy znalazłam z czystego przypadku.
-----------------------------------------------------------------
Chcecie posta - TOP 10 faktów o Paulince Sob??? 😹
-----------------------------------------------------------------

Spoczko, wstęp zaliczony ✔ możemy więc przejść do moich półeczek.

Na chwilę obecną wyglądają one tak ▲▲▲
Wraz z rodzicami męczyliśmy się nad nimi ponad tydzień! To wszystko przez te LEDy i podesty. O, i jeszcze muszę dodać, że nie są to półki. Jest to najprostszy w świecie regał na książki! Kupiłam go w Ikea, w Katowicach (post zawiera lokowanie produktu 😆).

Łącznie ma on sześć pięter. Jak widzicie na Petki ,na razie, wystarczają mi tylko trzy. Co więc mieści się w pozostałych?

A takie różne pierdółki 😇
Na samym dole mamy akcesoria dla LPS, powyżej wszystkie moje własne, prywatne książki (poza Magicznym Drzewem - nie zmieściło się), a na samej górze moje sprzęty 😎
Oczywiście, z czasem gdy przybędzie mi PetShop'ków półki te zostaną przemienione specjalnie dla nich.

Może wspomnę coś o montażu.
Jak już pisałam trwał on baaaaaaaardzo długo, aż tydzień.
Rzecz jasna, pierwszym krokiem było zakupienie komody.
Drugim, kupno LEDów, lutownicy oraz różnych kabelków.
Trzecim, nie wiem jak to nazwać, pokrowców na kable.

Cofnijmy się więc w czasie....:
Zaczęliśmy, co chyba nie jest dziwne, od złożenia regału.

 W całym przedsięwzięciu była to raczej najprostsza czynność.

Następnie mój tata musiał pociąć te takie 'cośki na kable'.
Każdy z Was, pewnie przynajmniej raz w życiu, widział kolekcję LPShannah. Moje półki na LPS są właśnie inspirowane jej ❤ Te podesty z obudów (?) na kable to jej pomysł.

 Efekt całego dnia pracy.
Ps: Nie znajdują się tutaj wszystkie moje LPS.

Ok, tyle części praktycznej raczej wystarczy.

Poruszę teraz - moim zdaniem - bardzo fajny temat jakim są LEDy.

Posiadam do nich pilota i mogę do woli zmieniać kolorki!
Oto moje ulubione:
Jest jeszcze takie coś, że się zmieniają, ale temu nie da się zrobić zdjęcia xd. Z całego serducha polecam wam światełka LEDowe do waszych półek❣

Teraz czas na organizację!

 Na samej górze mamy: G3, G4, ptaki, owady, gady, płazy, mięczaki, stawonogi, ryby i najmniejsze, maluszki LPS.

Poniżej: gryzonie, psy i koty (mam ich najwięcej ✌️).

O nie! Miejskie Yeti się ujawniło! Co teraz zrobimy???
Tu są: resztki kotów, zwierzęta gospodarskie, dzikie, wodne ssaki, zwierzęta egzotyczne oraz jeden, biedny pies - Gordon.
Stoi on tak bidny, samotny, ponieważ mam podejrzenie, że jest fake'm. A jak wiadomo, u mnie podróby trafiają do Azkabanu...

Skoro jesteśmy już na temacie Gordona, może pokażę Wam moje nowe łupy?

 Oczywiście, on sam. Nazywa się Gordon i ma 15 lat. Chodzi do gimbazy 😎
Mam go od wczoraj i nic więcej nie wymyśliłam:
a) dlatego, iż jeśli jest fake'm to wszystko straci sens,
b) no po prostu nie miałam na to czasu ani ochoty.

 Mam wątpliwości co do jego oryginalności, ponieważ strasznie słabo rusza główką oraz ma taką jakby dziwną twarz... Taką podróbkową...

Ostatnia kwestia to, ma on dziurkę. Nie posiada żadnych certyfikatów, bo LPS'ki tej rasy ich nie mają. Nie wiem jaki ma numerek seryjny. Jeśli mam być szczera to nie umiem szukać u Nicol. Mam dla kogoś zajebisty pomysł na notkę! - Jak korzystać z bloga Nicol? Kurde, takie coś naprawdę by się przydało.

Peciem numer dwa jest Shorcia #733. Ochrzciłam ją imieniem Chloe (Klołi). Charakteru także jeszcze nie posiada. Phi, charakteru! Nawet nie wymyśliłam ile może mieć lat! Olka, ogarnij się, weź się wreszcie do roboty! Dobra, (skupienie poziom hard) lat będzie mieć... 16. O, i gitara siema (oglądacie dresów? ja nie. u mnie w klasie ciągle krzyczą GITARA SIEMA, GITARA SIEMA, GITARA SIEMA!!!!)!

Ogółem, to jej stan oceniam na bdb-, z powodu brokatowego kleju na lewym uszku.

Posiada ona szary magnes i te takie certyfikaty na brzuszku.
Uważam, iż Chloe jest niewiarygodnie słodka! Serio, nie mogę się na nią napatrzeć.

Dodatki:
Zapożyczę fotkę z Shoppingu :3
*Jest już 00:00*
Do tego zestawu dostałam: marcheweczki, kukurydzki w liczbie dwóch egzemplarzy, kosz na zakupy, torbę oraz kasę/maszynę do pisania z Największego Domku LPS.

Tradycyjnie, tak jak w każdym wpisie gdzie pokazuję nowe Petki, zapraszam Was na Shopping, który znajduje się na moim kanale na YouTube.

*Nie chce mi się wstawić film, więc daję linka:
https://www.youtube.com/watch?v=nyE9k37GNLw
 -----------------------------------------------

Spoko, to ja już będę kończyć.
Dobranoc, moi kochani (u mnie jest 00:19)!
Papatki ღ






6 komentarzy:

  1. Cudowne półki! Pomysł z tymi podestami jest genialny, a światełka to już w ogóle ♥ Mi się wydaje, że Gordon to prawdziwy LPS, ale nie mam stuprocentowej pewności. A Chloe jest urocza ;o;

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe półki, genialny pomysł z ledami ♡ Co do Gordona- wydaje mi się, że jest prawdziwy, jego nr to #803

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne te półki :o Awww te kolorki ledów <333
    Super petki i akcesoria ;3 Gordon jest chyba prawdziwy, ale nwm :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama weszła do pokoju akurat jak czytałam twojego posta i pokazuję jej twoje półki i mówię "patrz jakie fajne" a ona porównała to do lodówki XDD.
    Tak wgl to 'lokowanie produktu' chyba znaczy, że ci za to płacą więc powinno być "post nie zawiera lokowania produktu" :p
    Co jest niejasnego w blogu nicole xD? Jestem mistrzem googlowania wszystkiego tak żeby mnie przeniosło na bloga nicole XDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow świetny pomysł na to qwq

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny chciałabym taki mam 100 lps i bardzo by było fajnie mieć taką półkę

    OdpowiedzUsuń