niedziela, 5 lutego 2017

16) Analiza LPS'owych list!

Witajcie :3
Ostatnio dzieją się same dziwne rzeczy... Tu Śnieżka odchodzi z YT, tam endi100 poleca jej podszywaczkę. Jeszcze mam konflikt z jedną dziewczyną o nazwę 'Galaxis'. Nic do niej nie mam, naprawdę, ale ona twierdzi, iż to ja ją odgapiłam, przedstawiając się tak zaledwie od paru dni. Ja jestem Galaxis od 27.12.2016 roku. Może nie cisnęłabym o to takiej wielkiej spiny gdyby nie fakt, że nad tą nazwą siedziałam trzy godziny.... Tak w żadnym słowniku nie znajdziecie takiego słowa. 'Galaxis' to przetworzenie greckiego słowa 'Galaxías'. Sorki, jestem trochę poddenerwowana, nigdy nie miałam takiej sytuacji... Wiem, że np. Niara też ma ten problem. Gdy wpiszemy do YT 'NiaraLPS' wyskoczy nam nie tylko ta nasza prawdziwa, ale również multum osób, które tę nazwę zgapiły. Możecie pomyśleć, iż dramatyzuję, ale dla mnie ta nazwa na prawdę wiele znaczy... Jak ją tworzyłam myślałam - Nikt takiej nie będzie miał, nikt, nikt,nikt! - i co? Wszystkie moje nadzieje i marzenia umarły. No cóż, nic się nie zrobi... Ja jej nie udowodnię winy, ani ona mi. A walić to! Przynajmniej się postaram... #DepresjaNaZawszeXD
-------------

Omg, jak przeciągnęłam!
Boże, jeszcze nigdy nie napisałam takiego długiego wstępu!

-------------

Tematem dzisiejszej noteczki są PetShop'owe listy z lat ok. 2010-2015.
Ok, bez przedłużania zaczynajmy!

Jakość zdjęć trochę słaba :'(

Zacznijmy może od Blind Bagów!

(Mam tylko te zaznaczone Littlest Pet Shop)

Pamiętam! Byłam dokładnie w pierwszej klasie, kiedy je wprowadzili. Jeśli są one z 2011r. to na pewno się nie mylę. Pamiętam, że bardzo chciałam aby wypadł mi ten biały podspaniel #2192. Niestety jednak moje marzonka legły w gruzach! Wypadła mi biała króliczka #2182 - Beili. Była ona moim pierwszym LPS'kiem z Blindów.

Z tej listy mam tylko jednego Petka. Widzicie?! Tu jest ten dog #1519! Jedno z moich marzeń 💕 Ogółem to mam tylko jednego doga... Tak... różowego! Zawsze chciałam mieć jakiegoś brązowego, albo szarego... W każdym razie jakiegoś w naturalnych kolorach ☺️

Z tej strony ogromnie podoba mi się ta kotka arabska (czy tam turecka, nie pamiętam) #1546. Śliczna jest również chiuaua #1571! Ugh, czemu z tej listy muszę mieć tylko jednego Pecia? One są śliczniutkie :)

Kolejna stronica XD. Mam z niej tego dalmatyńca #1613 (Galardo). Tylko jego. Mówiłam już, iż jest on jedynym przedstawicielem tej listy w moim mieście.

Teraz tył. Jak pewnie się spodziewacie mam tę lecznicę :3 Jednakże Galardo nie przywędrował do mnie wraz z nią. Kupiłam go oddzielnie za ok. 20 zł. Sam szpital kosztował 75. Dobra oferta, ponieważ miałam tam mnóstwo dodatków oraz jedenaście Littlest'ów.

Ten zestaw ze świnkami mnie rozwala 😂 Ogólnie to bawię się tak, że każda świnia w moim miasteczku jest gangsterem (nie przepadam za tym kształtem). Cóż miałabym natomiast zrobić z takimi małymi nieborakami? Mali gangsterzy? Nie chcę aby w moim mieście rozwijała się patologia!

Przechodzimy do G3. Nie martwcie się G2 jeszcze będzie ;) Najlepsze zostawiłam na koniec hi hi hi. Co o tym mogę powiedzieć? Kiedyś okropnie podobał mi się ten domek z prawej strony. Jarałam się tymi kulkami. Jednak gdy u mojej koleżanki zobaczyłam jakie jest to badziewie odechciało mi się. Konstrukcja jest ładna tylko z jednej strony. Z drugiej..., 2/10.

 Jeśli chodzi o LPS do czesania to uważam, iż są troszeczkę dziwne... Domek. No właśnie domek! Bardzo często widuję go u mnie na osiedlu. Stoi na parapecie u dziewczyny, która mieszka na parterze. Nie znam jej, ale zawsze gdy tamtędy przejeżdżam to go widzę.

Najmocniej przepraszam. Ta fotka jest mega niewyraźna, lecz mimo to możemy na niej zaobserwować G3. Duuuużo G3. Podoba mi się zestaw z tym białym miśkiem i lodową zjeżdżalnią. Mam słabość do zimowych LPS!

Tu już troszkę gorzej. Zoe. Nie wiem dlaczego, ale bardzo mnie denerwują postaci z tego serialu. Nie wiem dlaczego... Na samym początku bardzo, ale to bardzo je chciałam. Teraz niekoniecznie. Mam jedną Zoe i to mi wystarczy. Kocham wszystkie moje Petki i darzę je ogromnym sentymentem dlatego też nie miałabym serca komukolwiek jej oddać. Kocham ją tak samo jak wszystkie. Przynosi mi wspomnienia z zielonej szkoły... Tak, zakupiłam ją właśnie na niej, w sklepie z pamiątkami w Mrzerzynie.

 Tego pokaże tylko kawałek, bo dalej ne ma nic ciekawego. Marzy mi się ten zestaw ze sceną. Ma go moja BFF. Nie kręcą ją już Littlest'y, ma więc zamiar sprzedawać. Awwwww, mam nadzieję, iż uda mi się odkupić XD Wspomnę jeszcze, że posiadam te trzy tańczące Pecie; foczkę - Favoritue (#2714), ośmiornicę - Dancy (#2715) oraz nietoperza - Białego Kieła/Kła ~ nwm jak zapisać (#2719). Przywiozła mi je z Anglii właśnie ta przyjaciółka ❤️

Z wróżek mam tylko Rollcoster i parę innych, których nie ma tu na liści. Ogromnie lubię te leśne stworzonka :3 Gdy nareszcie będę miała półki (może za tydzień!) dostaną swoją własną, oddzielną, nie zbezczeszczoną przez nie magiczne LPS'y  😂

Tutaj mamy Teensies, czyli najmniejsze z najmniejszych. Nie mam ani jednego, więc się nie wypowiadam.

Samochód słodkości, czy jak tam to się nazywało. W jakiejś gazetce miałam nawet kupon do Smyka, aby zakupić to za 30zł. Niestety nie skorzystałam z okazji :'( Mam tą samą koteczkę (była w zestawie na OLX), ale nie pogardziłabym pojazdem. Całkiem mi się podoba 👌

Na pierwszy rzut oka możemy zauważyć Minkę. Z ich całej 'piątcy' najbardziej jej nie lubię. Wygląda, moim zdaniem, tak niepoważnie. Ni jak małpa, ni jak PetShop, tylko jak kokojojumbo (co kolwiek to jest)!

Oczywiście nie mogło zabraknąć G4. Mam ich tylko jedną listę i dwa z niej Petki. Nie palę się by mieć ich więcej. Wolę już nawet G3... serio.

Teraz coś na odstresowanie! G2!!!!! Stąd mam jamniczka - Kamilę, yorka - Yorczu oraz husky - Amelię. Możemy także zaobserwować tu doga!!! Też różowego, ale trudno. Gdy ta lista była jeszcze aktualna #1022 była moim WIELKIM marzeniem! Ogólnie pragnęłam ten cały zestaw 'Pokaz Mody'.

 Tutaj takie gryzaki (gryzonie) mam tylko tę latającą wiewiórkę. U mnie nazywa się Nietoperzyk (wtf?). O! I tam z prawej, w rogu widać Koko!

Stąd nikogo nie posiadam...

Kotecki, kotecki, kotecki! #994 - Marceli, #973 - jego mama - Francesca. Jest tu także shorcia z 'Pokazu Mody'. Kiedyś nawet na OLX znalazłam ogłoszenie z tym zestawem za 42zł! Jednak gdy się ogarnęłam i napisałam do tej kobiety o kupno, był już sprzedany :'(

Gady, płazy, stawonogi itd. (mówiłam, że byłam na konkursie przyrodniczym XD). Mam tylko różowego pajączka. Posiada on bardzo osobliwe imię - Pajączek 😱

Deco Pet'y. Kiedyś mi się nie podobały, natomiast teraz uważam, że są okropnie urocze. Takie duże Littlest Pet Shop... ciekawe. Mam jednego, ale z G3. Jest to moje miejskie yeti. Nikt nie wie o jego istnieniu, tylko ja i królowa - Star Song. Chcecie posta o miejskim yeti???

 Tu, wg mnie, najładniejszy Peciowy domek..

 Przytulanki, mam jedną - Zefirka. Grałam w tę grę tylko przez tydzień. Potem zapomniałam hasła i ogólnie zapomniałam, że taka gra istnieje.

 Monopoly ♥️ To właśnie w nim była najcudowniejsza PetShopowa jamniczka. Szlak!!! Miałam tę grę dostać na Święta... I co? No w sumie nie wiem :/

 Zawsze zastanawiała mnie ta fotka...

Nareszcie! Mój wymarzony zestawik. Pół dnia jeździłam za nim z tatą. Niestety go nie znalazłam :(

--------------

Dobra, kończę, jest już późno, a jutro do szkoły.
Chcę ferie!!!!

~Narqa



 


5 komentarzy:

  1. Chcę zobaczyć tego yeti😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytałabym o Yeti^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww masz 'gazetki' (tak na to mówię xdd) z LPS :o Miałam ich sporo, ale jak byłam mała to ich nie pilnowałam i wszystkie straciłam :///
    Tak wgl to super, że ŚnieżkaLPS wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam nawet gdzieś jeszcze kolekcję naklejek, tych okrągłych z różnych zestawów. <33 Boże, tak strasznie tęsknię za G2. ;\\

    OdpowiedzUsuń