niedziela, 18 czerwca 2017

29) Kołobrzeg i te sprawy... ;D

~Witajcie, witajcie, witajcie!

Myśleliście, że porzuciłam blogowanie oraz LPS? O nie, nie, mnie tak łatwo się stąd nie pozbędziecie xD.

Uważam, iż po tak długaśnej, bo aż pięćdziesięcio siedmio dniowej przerwie należą się Wam wyjaśnienia.
No więc tak, przestałam pisać, ponieważ mój mózg wydawał dziwne fale, które brzmiały; napiszesz później. Czyli, mówiąc po ludzku nie za bardzo miałam na to pomysł, czas i ochotę. To samo mogę powiedzieć odnośnie GalaxisLPS. Szczerze, po tych dwóch miesiącach nadal, nie mam zielonego pojęcia jak skończy się Mangozjeb. Jego zakończenie przewidywałam na mniej-więcej środek maja, a tu... lipa... Teraz rok szkolny już praktycznie się zakończył, dlatego więc możecie się spodziewać większej aktywności z mojej strony :) Obiecuję, że nie zawiodę :)))

Druga kwestia....
Trochę głupio mi się do tego przyznać, ale założyłam nowy kanał. Nazywa się on PolskaPralinkaMSP. Być może już o nim słyszeliście, ponieważ nieumyślnie wywołałam ogromną gównoburzę na YouTube i FaceBook'u. Tak w wielkim skrócie; nagrałam bekowy filmik pod tytułem ''Jak być EMO na MovieStarPlanet'' i zostałam przez to zwyzywana na pewnej grupce na FB. Ogółem dużo osób ma do mnie problem o ten kanał, ale cóż, mówi się trudno.
Pralinka powstała 20 kwietnia 2017, a już subami przebiła Galaxis. Wow... Też w to nie wierzę.

-----------------------------------------------------

Dobra, przyszedł czas na relacje ostatnich dni wraz z Littlest'ami.
Ci, którzy obserwują mnie na instagramie, pewnie już wiedzą, że ostatnie dni spędziłam w Kołobrzegu na Podczelu. I w tym miejscu chciałabym pozdrowić wszystkich, którzy patrzyli na mnie z pogardą, w czasie gdy siedząc na huśtawce, szukałam ofert LPS na OLX 😂.

Pomijając fakt, iż tylko raz moczyłam nogi w morzu, to było całkiem fajnie. Byłam u mojej cioci, która ma takiego dużego, pięknego labladora:

Zdjęcie trochę nie pykło :c

Nazywa się ona Nela i ubóstwia słodycze wszelkiej maści. Szczególnie, i tu jesteśmy podobne, kocha sernik.

Zacznę może od tego jakim Peciom przypadł zaszczyt, uczestniczenia ze mną w tej wyprawie:

Fotkę wykonałam, na plaży. Ten cień w prawym rogu to mój telefon i ręce (no nie widać xd).
Przedstawię Wam wszystkich obozowiczy:

● Rudy pies G3 - Słipi (dziewczyna)
● Szary chiuaua - Luna
● Różowy dog - Maro
● Czarny shorthair - Marceli
● Brązowy G4 - Marti
● Corgi - Ellie
● Szary shorthair - Droplet
● Brązowy pies G2 - Frank (ksywa Buldożer)

No, wszyscy się poznaliśmy. Jedziemy więc dalej.

Jestem zmuszona wspomnieć, iż powyższe PetShop'y to paczka przyjaciół. Nie byle jaka! Na osiem osób, są w niej cztery pary. Rozumiecie o co mi biega? To tak jakby paczka par!
Wygląda to tak:
● Słipi + Frank
● Luna + Marti
● Ellie + Maro
● Marceli + Droplet

Więcej bardziej 'osobiście' o ich, że tak to nazwę sekcie, dowiecie się później.

Przechodzimy do fotografii!!!

Heh, moja specjalność... Zdjęcia z trzymaniem Petka na jakimś ładnym tle.

Szczerze mówiąc, robiąc tę fotkę, bałam się, że morze porwie mi Lunę :33

Ola bawiła się w artystę xDDDDD.

Sory, że takie krótkie podpisy, ale jakoś nie mam na nie weny.

Kto zgadnie na czym stoi Luna dostanie lizaka 😆 (wtf?).

To zdjęcie dałam na instagrama <3

Kolejna próba bycia artystą.

Innnnnssssstttttaaaaggggrrrrraaaammmmm....

Och, Marti, ty wariacie, ty.

G4 nie rdzewieją, co nie?

Tę fotkę pomógł mi wykonać tata 💕

''Chciałam dobrze, wyszło źle...''

Ten piękny palec w kadrze.

Upadek na plaży.

Pozdrawiam tych co to widzieli :)

Tajemnicze źródło mocy...

Luna i jej spotkanie z wodą.

Fotografia z ostatniego dnia.

Kurde, chyba to podpisywanie coś mi dzisiaj nie idzie. A, idź z tymi zdjęciami.

Polecam te chrupki. Naprawdę niebo w gębie.

I to tyle. O! Zapomniałam dodać, że odwiedziłam najwyżej położony punkt w Kołobrzegu. Jest to dach jakiegoś sanatorium. Znajduję się tam kawiarenka.
 
 Hmmm, odnoszę wrażenie jakbym była dość nisko...

No cóż, kończę bo już nie mam pojęcia o czym pisać.
Jeśli to przeczytałeś, to cieszę się, że o mnie pamiętasz ;D

Więc jak?
Do napisania,
no i ćśezc! <- przeczytaj od tyłu xd



3 komentarze:

  1. blogi zmartwychwstały, jupi jej! Zdjęcie "Upadek na plaży" chyba podoba mi się najbardziej 😏
    Tak wgl, bardzo ładnie piszesz 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super nocia :D Bardzo podoba mi się zdjęcie "Tajemnicze źródło mocy" <3 Aww chciałabym zobaczyć w realu ten napis ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. na falochronie? Dawaj teraz lizaka hahaha XDDD

    OdpowiedzUsuń