niedziela, 5 marca 2017

24) 50 twarzy Hasbro!

Elo!

To już jest szczyt! Przed udostępnieniem teledysku na YT, pół godziny się upewniałam czy ten Nightcore nie jest obciążony prawami autorskimi i gdy zmarnowałam na montowanie oraz nagrywanie bezcenne pięć godzin mojego życia (w tym czasie mogłabym nagrać Mangozjeba) wyskakuje mi, dup, film jest niedostępny (oczywiście chodzi mi o android)!

Dnia, którego reaktywowałam Galaxis postanowiłam, iż mój kanał nie będzie zbezczeszczony 'stroną trzecią'. Czyli, mówiąc po ludzku, nie będę używała piosenek z prawkiem. Dlatego więc mój cudowny teledysk do piosenki Bridgit Mendler ''Blond'' daję na niepubliczny. 


Naturalnie jest to bonusik dla czytelników mojego bloga :3

Co tam u mnie poza tym?
Bardzo dobrze.
Weekend spędziłam w Wiśle na zamknięciu sezonu narciarskiego. Warunki do jazdy były do dupy, ponieważ temperatura wynosiła 12°C i topniał śnieg.
Nie zrobiłam żadnej fotki, bo totalnie zapomniałam o LPS! W dzień wyjazdu było takie zamieszanie, że zapomniałam o wszystkim, nawet LPS. O! Skoro już jesteśmy na tym temacie to uwaga, uwaga zamówiłam sobie mopsa z Costco Carry Case! Tak! Znalazłam go przypadkowo na OLX za 15zł!

O czym dzisiejsza notka?
O stronie internetowej Hasbro!

Tak, trochę mi się nudzi, a nie mam  pomysłu na coś kreatywniejszego...
Let's go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zaczniemy od teraźniejszej (2017) wersji.

 Mamy tu pso-kota w ''light pink bed''. Nienawidzę gdy coś co jest po angielsku, a sprzedaje się w Polsce i nie jest tłumaczone. Świadczy to tylko o ludzkiej leniwości. Zwłaszcza, Hasbro powinno skupiać się na Polskim, bo to w końcu Polacy w 1923 roku stworzyli tę firmę! Ale bądźmy szczerzy... kogo to tam w centrali obchodzi? Kogo w ogóle tam interesuje, że jest coś takiego jak Polska? No właśnie nikogo... To takie przykre.

Kolejny leniwy Littlest -.-

Widzieliście kiedykolwiek LPS od 13 roku życia? Ja też nie. Hmmm, jak widać człowiek uczy się przez całe życie XD. Kolejna rzecz jaka mnie wnerwia, ustalanie granicy wiekowej na zabawkach tp. Littlest Pet Shop. Po co to komu? Rozumiem takie coś ''od lat 4'', ale do lat 18? To jak będę miała na karku 19 i kupię jakiś zestaw będzie to nienormalne? Większość z nas w internetowym świecie LPS ma ok. 12-18 lat. Patrzcie, ta niewielka garstka zabawek u góry, tylko to możemy kupować...

Nie pamiętam w co ja nawet weszłam, jednakże otrzymałam to. Boże, widzicie tą G2 Blythe? Jak ja się ucieszyłam, iż stare LPS wracają. Tak wg to ostatnio bardzo wiele osób pisze mi w wiadomościach, że w jego lokalnych sklepach są już dwójki. U mnie..., z resztą nie wiem. Szmat czasu minął odkąd ostatni raz byłam w jakimkolwiek sklepie (nie licząc ABC).

 Po wejściu w jedno z tych okienek otworzy nam się następująca strona. Znajdziemy tu poza Generation 3 także 2!! Wooo Hoooo! Czy to już coś znaczy?! Zarządzam obowiązkowy pochód do E'clerka :'D To oczywiście jest jeden screen. Tego jest znacznie więcej!

Zestaw z pawianem? Coś tu się święci... Mówię Wam, szykuje się spisek. Stare Petki już niebawem powtórnie trafią na sklepowe półki!

Tutaj chciałam trafić na stronę Hasbro z linkiem do tej fajnej gierki z pluszakami. Niestety, najpóźniej da się cofnąć do 2015 :c Dla inteligentnych: tak właśnie dzięki tej stronce dotarłam na kanał SuzanyGinger. Dobra, ogółem, co tu jeszcze mogę napisać? Weszłam w zakładkę 'zwierzaki' i jest ich 0/0 xd.

Dolna część zakładki.

Jestem już w innym roku. Tutaj możemy założyć sobie konto. Ok, to próbujemy.

Nic. Z resztą, tego trzeba było się spodziewać to archiwalna stronka.

Jeśli kogoś to interesuje, oto jest jej grafika. Dostrzegacie tego kotełka na dole, z lewej? To shorthair :)

Ostatni screen na dziś. Ładne takie pastelowe kolorki. Moim zamiarem było znalezienie stronki z poprzedniej generacji. No, nie udało się. Musi to być chyba zupełnie inny link. Szkoda. Powspominałabym... xddddd

Taki szybki, głupi wpis na spontanie.
Przemyślcie to wszystko c;

Ja będę kończyć.
Mimo wczesnej pory, chyba idę już spać.
Dobranoc!

8 komentarzy:

  1. Super post! Ja w tym samym archiwum znalazłam stronę z VIPami, ale też nie można było założyć konta... Za to reklama dała się odtworzyć :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mnie w ilości postów prześcignęłaś XDDD Intrygująca według mnie jest ta informacja o G2 o.0 Że wróciły do sklepów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podasz tego linka do suzany? Jakoś nie umiem skorzystać z tej strony :")
    Nie wydaje mi się, żeby G2 miało wrócić. Choć w sumie... Wtedy moglibyśmy zrobić 'popularsy' z G3 i G4 bo ich już nie będzie a G2 staną się pospolite bo jak wrócą to popy też będą produkować ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mnie drażnią te ograniczenia wiekowe -.-
    Rozumiem jeśli dają granicę dolną, bo dziecko może się zadławić zabawką czy coś, ale po co na siłę wyznaczają granicę górną? Nie będą mi mówić kiedy mam przestać coś kupować albo czymś się interesować ;-;

    Serio ktoś ci pisze, że widział G2 w zwykłym sklepie? :o Może to jakieś stare modele czy coś, których nikt nie kupił od x lat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do prośby MeCatze. Kompletnie nieogarniam tej strony :/ Fajny teledysk^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :3 nie wiem jak się z toba prywatnie skontaktować Ale mam na sprzedaż lps całkiem sporo jak coś pisz na E-mail: ruda.ruda88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, dobre sobie, 2 generacja wraca *smutny, gorzki uśmiech* ;-;

    OdpowiedzUsuń