piątek, 10 sierpnia 2018

57) Aberracja zagraniczna

~Boa tarde wszystkim!
Z tej strony naturalnie Wasza GalaxisLPS!

Dzisiaj, korzystając z okazji, że moi znajomi znajdują się ponad sto kilometrów ode mnie (nie mam zatem co robić :/), opowiem Wam o moim dwutygodniowym pobycie w Portugalii. Ale chwila, przecież jest to blogier o LPS! Dobra, w takim razie, moi kochani, o owej fantastycznej podróży opowiedzą Wam jej uczestnicy; Karmel, Liza, Tomasz, Alya oraz Adrien.


Adrien: Towarzysze, pozwolicie, że zacznę!
Liza: Dlaczego niby ty masz zacząć? (-.-)
Adrien: Bo jestem, jakbyś nie zauważyła, najstarszy!
Alya: Tomasz to taka cicha istota, może niech on czyni honory? (^.^)
Tomasz: Jeszcze czego!! (-_-)
Liza: A ty jak myślisz Karmel?
Karmel: Ja się nie wtrącam.
Adrien: Czyli ustalone - ja przejmuję pałeczkę!
Liza: Nie w tym życiu!!
Adrien: Ale...
Galaxis: Mordaaaaaa!
*cisza*
Galaxis: Dziękuję. Idźcie po kolei. I żadnych "ale".

Karmel: Yyym, hej? Rozpocznę może naszą historię od dnia 13 czerwca, czyli od dnia wylotu. Choć samolot był dopiero na godzinę bodajże 18:00, nasza Właścicielka tego oto dnia nie poszła do szkoły, ale za to musiała nas wszystkich przyszykować oraz ogółem doprowadzić pakowanie do porządku. Ojej, pamiętam to doskonale - tego dnia stałam sobie, zresztą jak zwykle, na półce oraz w najlepsze gawędziłam z moimi przyjaciółkami - Chloe i Lío - aż tu nagle, Galaxis zdjęła mnie z półki i powiedziała "Lecisz ze mną do Portugalii". Nawet nie wyobrażacie sobie, w jak wielkim byłam szoku!
Liza: Teraz ja! Pora na parę słówek o locie! A więc, ekhehem, był on... znośny. Nie jestem w stanie za dużo się o nim niestety wypowiedzieć, gdyż my, PetShop'y, spędziliśmy go w całości, będąc w kieszeni plecaka. Było ciemno, gorąco i niewygodnie. Ale cóż, to wszystko dla naszego bezpieczeństwa - nie wiem jak inni, natomiast ja nigdy w życiu nie chciałabym zgubić się na pokładzie jakiegoś tanialotu!
Tomasz: Muszę...? Ehh... No... w ogóle... było... super... Jej.
Alya: Dobra, Tomasz - oszczędzę ci tej męki pańskiej. W Lizbonie wylądowaliśmy około 22:00 czasu lokalnego. Z racji, iż nie byliśmy częścią wycieczki zorganizowanej, musieliśmy na własną rękę znaleźć sposób by dostać się do naszego motelu. I tak, w wielkim skrócie, wsiedliśmy do pobliskiego metra i ruszyliśmy przed siebie. Szczerze się tego nie spodziewałam, jednakże na miejscu dostaliśmy własny pokoik! ↓↓↓


Adrien: Punktem kulminacyjnym dnia następnego było wjechanie na górny poziom miasta za pomocą windy Santa Justa. ↓↓↓


Adrien: Na powyższym zdjęciu możecie zaobserwować cudowną, malowniczą panoramę stolicy Portugalii oraz naszą słodką Karmel.
Karmel: Ej!
Adrien: Przecież wiesz, iż się z tobą drażnię XD
Karmel: Ehh, macie tutaj zdjęcia widoczków ↓↓↓


Liza: Dalej udaliśmy się na sympatyczny spacerek. Było cholernie gorąco, a my przeszliśmy kawał drogi. Chwila, korekta; nasza Właścicielka przeszła kawał drogi. My tylko odpoczywaliśmy sobie w jej ręce bądź plecaku :3
Tomasz: Tego nie musiałaś dodawać - teraz pomyślą, że jesteśmy leniami...
Liza: Łooo, Tomek, odezwałeś się!!!!! :o
Tomasz: Zamknij ryj (-.-), a Wy popatrzcie na fajną fotkę ↓↓↓


Alya: Ta fotografia ci się podoba tylko, dlatego że jest na niej Karmel? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tomasz: Po prostu jest ok!!!
Alya: Od zawsze Was shipowałam <3
Tomasz: Cicho bądź.


Adrien: Widzicie to fioletowe drzewo? ↑↑↑ To Jakaranda Mimozolistna (pt. jacarandá-mimoso), czyli tak zwane "drzewo Lizbony". Przebywając w stolicy praktycznie na każdym kroku możecie się na nią natknąć. To tropikalny gatunek drzewa, które pochodzi z Ameryki Południowej. Pierwotnie występowało tylko w Boliwii, Argentynie i Peru, jednak zostało....
Liza: Ej, ej, ej, a skąd ty to wszystko wiesz?
Adrien: W przeciwieństwie do ciebie interesuję się wieloma rzeczami.
Liza: Dawaj linka do strony, z której to skopiowałeś.


Karmel: Tutaj macie moje pierwsze wspólne zdjęcie z siostrą ↑↑↑ Od zawsze z Alyą mieszkałyśmy dość daleko, nasi rodzice bowiem się rozwiedli, nie miałyśmy więc jak za dzieciaka razem się sfotografować.
Alya: Dobra, to jest nieważne... Wiecie, ile w Lizbonie jest fontann?! Omg! Z tego co udało mi się ustalić po rozmowie z Carmen, na stówę jest ich mniej niż w Rzymie, natomiast ich ilość i tak mnie zachwyca. Do tej pory najodleglejsze miejsce, w którym byłam to Bydgoszcz, a biorąc pod uwagę, że mieszkam w Gliwicach, to kawałek lecz nie to co Lisboa! Przepraszam Was za moją podjarkę...


Alya: Spójrzcie w górę ↑↑↑ Czy oni razem nie wyglądają przeprzesłodko? ^^ Wśród wszystkich zdjęć z tego wyjazdu dość często możemy natrafić na takie tego typu. Karmel i Tomasz to ship życia!!
Tomasz: Alya, do cholery!!!
Alya: Hi hi <3

Adrien: Przyjaciele, zboczyliśmy chyba trochę z tematu i uczyniliśmy ten post niezwykle chaotyczny.
Liza: Galaxuś, nie bij, hi hi ♥


Liza: W Lizbonie nie zabawiliśmy zbyt długo, chyba tak z pięć dni, nie więcej. Następnie udaliśmy się autokarem do Fátimy, jednakże o tym opowiemy za chwileczkę. A tak swoją drogą, wiedzieliście, iż Portugalczycy "Fátima" wymawiają jakoś tak "faaaciyma"?
Tomasz: Bardzo interesujące.
Liza: Teraz ty się zamknij, Tomuś!

Alya: Pewnego wieczoru nasza właścicielka wzięła tylko mnie i Karmel, i w trzy udałyśmy się na olśniewającą sesję zdjęciową! ↓↓↓


Karmel: Mam wątpliwości, czy była ona faktycznie taka olśniewająca... Tylko te dwie fotki powyżej są faktycznie warte pokazania. Reszta to... ekhehem... ups, sorki, kłaczek...
Na pocieszenie pokażę Wam lizbońskie oceanarium ↓↓↓


Tomasz: Ehh... Dzień po owej seszyn-profeszyn wszyscy udaliśmy się pociągiem do Belém, czyli do najsłynniejszej dzielnicy Lizbony. Słynie ona między innymi z Klasztoru Hieronimitów, Torre de Belém oraz ciasteczek - Pastéis de Belém.


Adrien: Oto i nasza wspólna focia w klasztorze!
Liza: Wspólna? Mnie tu nie ma :/
Adrien: Oj tam, czepiasz się!


Alya: Teraz Wam trochę pospamimy zdjęciami, buhahahaha! Nie ukrywam, iż na większości jestem na pierwszym planie^^


Adrien: Osobiście mega się zakochałem w dwóch powyższych zdjęciach! ↑↑↑ Jest to swego rodzaju zbieg dwóch różnych światów - szesnastowiecznej Portugalii oraz naszej współczesnej kotki, Alya'i. Uważam, iż ten kontrast jest niesamowity!
Liza: Adrien, słuchaj; gdybyś był Simem, to z pewnością w The Sims 3 otrzymałbyś cechę "łatwo się zachwyca" XD
Adrien: ... (kropki nienawiści)


Karmel: Gdy nasza Właścicielka robiła to zdjęcie ↑↑↑, heh, Niemcy przechodzący nieopodal bacznie się temu przyglądali. Nie był to jednak wzrok; "omg, jakie dziecko", natomiast naprawdę sympatyczne spojrzenie. Być może w Polsce natrafiliśmy po prostu na złych ludzi, jednakże na terenie naszego kraju spojrzenia innych mówią; "żal.pl".


Alya: Teraz czas na chwilę sławy w wykonaniu Adriena! Swoją drogę, wiedzieliście o tym, iż w naszym mieście jest on modelem? Kurczę, wszystkie laski za nim szaleją... Cii, jak coś to nic Wam nie powiedziałam ;]
Karmel: Była to już ostatnia focia z klasztoru!

Liza: Teraz czas na Pastéis de Belém!!!! ↓↓↓


Adrien: Liza, ty grubasie XD

Alya: Okyyy, teraz zaprezentujemy Wam coś, co odmieni Wasze dotychczasowe życie, sprawi, że zaczniecie postrzegać świat w zupełnie inny sposób, sprzedacie majątek i uciekniecie w Bieszczady...
Karmel: ???
Alya: Przygotujcie się na sesję zdjęciową Tomasza!! (serio, to rzadkość)


Tomasz: Jedyne co powiem to to, że woda z tej fontanny śmierdziała niemiłosiernie... Tfu.
Adrien: Dobry model wszystko przecierpi ^*^


Tomasz: Tak to śmierdziadło (?) wyglądało z daleka ↑↑↑
Karmel: Natomiast w tle ukazuje się nam także nasz klasztor św. Hieronima ;)

Liza: Myśleliście, że to koniec Tomasza w roli głównej? Nie, nie, nie! Jesteście w przeogromnym błędzie! Patrzcie jakie cuda wyprawiał przed Pomnikiem Odkrywców!


Alya: Kurde, Tomasz, jaki seksiak XDDDDDDDDD
Tomasz: Jak udostępnicie to w internecie, to Was wszystkich pozabijam!!!
Alya: Tomuś, spokojnie - tego bloga czytają sami swoi ;3
Tomasz: Ghrh...


Liza: Dobrze, spójrzcie w górę ↑↑↑ a zobaczycie nieco bardziej ogarnięte zdjęcie naszego dziwnego kolegi.
Tomasz: Dlaczego dziwnego??!!
Liza: Bo tak ʕ•ᴥ•ʔ
Karmel: Ekhehem, w tle znajduje się Pomnik Odkrywców (pt. Padrão dos Descobrimentos), który ma za zadanie upamiętniać erę wielkich odkryć geograficznych. Wyrzeźbione zostały na nim ważne postacie jak np. Vasco da Gama, Ferdynand Magellan czy Bartolomeu Dias.


Adrien: Tutaj zaś widzimy rzekę Tag ↑↑↑

Alya: Za chwilę pokażemy Wam nasze mizerne fotografie z Torre de Belém, jednakże zanim, opowiem Wam historię życia. Torre de Belém to nic innego jak Wieża Belém - słowo "torre" oznacza tu "wieża". Niestety Galaxis nie strzeliła jej fotki, dlatego jeżeli jesteście zainteresowani wyglądem Torre de Belém, zapraszam tutaj. Okk, wreszcie mogę przejść do sedna. Wiecie, ile czekaliśmy na wejście do owej wierzy? Trududu, bęben proszę... dwie godziny! Normalnie żal.pt! Nasza Właścicielka w tym czasie mega się spaliła, natomiast my umieraliśmy z ciepła w jej plecaku. Nie polecam. Tym bardziej, że w środku Wieży Belém nie ma nic, ale to nic interesującego! Ehh, zgadlibyście, iż została ona wpisana na Światową Listę Zabytków UNESCO? Ja nigdy.


Tomasz: Boże, Karmel, ty tak ładnie wychodzisz na zdjęciach...
Liza: ♥♥♥


Adrien: Widok z góry na Lizbonę ↑↑↑

Galaxis: Słuchajcie, teraz dajcie mi chwilkę. Pragnę opowiedzieć o miejscu, którego niestety nie mogliście zobaczyć.
Wszyscy: OKK.


Galaxis: A więc tak, następnego dnia po wycieczce do Belém udaliśmy się miejskim autobusem na przylądek Cabo da Roca, który, jak się okazuje, jest najdalej wysuniętym na zachód punktem stałego lądu Europy. Moje kochane LPS'ki oczywiście towarzyszyły mi w tej podróży, nie wyjmowałam ich jednak, gdyż na Cabo wiał tak niesamowicie silny wiatr, że samo w sobie utrzymanie telefonu stanowiło ogromną i godną podziwu sztukę. Ludzie normalnie się przewracali! Nigdy w życiu nie chciałabym stracić żadnego Petka przez akt mojej głupoty - zostawiłam więc moich podopiecznych w  bezpiecznym plecaku.


Galaxis: Widzicie ten olśniewająco-lazurowy kolor wody? Jest to moja ulubiona barwa! Piszę ten fragment właśnie będąc w niebieskiej, wakacyjnej sukieneczce ;)

Alya: Galxis, możemy już my???
Galaxis: Spoko, zwracam wam klawiaturę.


Karmel: Oczywiście na zakończenie dnia należało się udać na Pastéis <3 ↑↑↑
Tomasz: Liza naturalnie pierwsza do nich startuje XD

Adrien: W tym oto miejscu kończymy wycieczkę po stolicy. ALE nie kończymy posta! Do opisania została nam jeszcze Fátima oraz wybrzeże!
Alya: Woo hoo!

Karmel: Do Fátimy udaliśmy się autokarem, którego można określić "portugalskim polskim busem". Działał on bowiem na takiej samej, identycznej zasadzie jak polski bus. Droga zajęła, hmm, trzy godziny? Przepraszam Was bardzo, natomiast nie pamiętam.
Tomasz: Oszczędzając Wam szczegółów nudnej drogi - przejdźmy od razu do zdjęć!


Liza: Powyżej widzicie mnie oraz Alyę ↑↑↑
Alya: Jpg to zostało wykonane na praktycznie samym wejściu na Szlak Łucji..., tak to się nazywało?? Nie wiem, ale w każdym razie ogrody dookoła owego 'szlaku' były serio godne podziwu.


Adrien: Podczas naszej przechadzki było strasznie parnoooo! Naprawdę po dziś dzień kontempluję nad tym, jak udało nam się wrócić do hotelu bez udaru!


Tomasz: Gdy zagłębiliśmy się w ów ogród, natrafiliśmy na ścieżkę, która prowadziła nas praktycznie koło koron tutejszych drzew. Galaxis oczywiście postanowiła to wykorzystać i tak powyżej prezentuje się Wam fotografia promiennej Karmel. Światło na jej uszach wygląda dla mnie niczym niebiańska aureola...
Alya: Tomek, jaki rozpis, omygy!


Karmel: Heh, Tomasz, vice versa - teraz i ja muszę się Tobie odpłacić! Spójrzcie w górę ↑↑↑, nasz Tomeczek również został obfotografowany. Nie ukrywam, iż całkiem, całkiem przystojnie tu wyszedł... Całkiem, hehe...
Liza: ??

Adrien: To by były wszystkie zdjęcia z Fátimy, jakie jesteśmy w stanie Wam zaserwować. Teraz przeniesiemy się na wybrzeże. Jest ktoś chętny na opowiastkę o podróży?
Alya: Ja!
Adrien: Zatem klawiatura jest twoja.
Alya: Wyjazd z hotelu mieliśmy około godziny dziesiątej rano. Ponownie byliśmy zmuszeni, stety czy niestety, jechać portugalskim polskim busem, gdyż, powiedzmy to sobie szczerze, Fátima to dziura, a my potrzebowaliśmy dostać się do cywilizacji. Kiedy dojechaliśmy do Lizbony przesiedliśmy się na pociąg i tak tym oto środkiem lokomocji szczęśliwie dojechaliśmy do Faro, natomiast zaś tam wypożyczyliśmy auto, za którego pomocą znaleźliśmy się w naszym przedostatnim apartamentowcu, mieszczącym się w Porches.


Liza: Oto widok z naszego balkonu. Nie myślcie jednak, iż ten basen, te leżaki i to boisko należało do nas. Nie ma tak dobrze! Owe rzeczy były częścią pobliskiego hotelu, my mogliśmy tylko popatrzeć XD


Tomasz: Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - mieliśmy przynajmniej jako-taki widok na ocean.


Karmel: Zanim przejdziemy dalej, z dziewczynami musimy coś zareklamować! Oczka na fotkę, kochani! ↑↑↑
Liza: Powyższe żelki to kwintesencja smaku, coś niewyobrażalnego, pięknego, boskiego...
Alya: Ambrozja!
Liza: Dokładnie!
Karmel: Jeżeli jesteście aktualnie w Portugalii lub dopiero planujecie swoją podróż, gdy już tam się znajdziecie, szukajcie opakowań jak to powyższe, a nie pożałujecie.

Adrien: Na naszej najbliższej plaży było pełnooo muszel. Nie były one jednak tak malutkie, tak mizerne jak te, które możemy znaleźć nad ojczystym Bałtykiem, te muszle były to istne bydlaki!


Alya: Zajebiście dało się w nich chować!
Karmel: I tak cię wszyscy widzieli, sis :/


Liza: Tu nasz Adrianek wyszedł niczym młody bóg! Tylko jeszcze trójząb by mu do ręki wcisnąć i mielibyśmy naszego prywatnego, miastowego Neptuna!
Adrien: Jaki AdriAAAnek?!! AdriEEEEEEEEn!!!
Tomasz: ... spokojnie.

Karmel: Jak już reklamowałyśmy żelki, to teraz polecę Wam coś konkretniejszego, coś czego jeszcze w Polsce nigdy nie ujżałam. ↓↓↓


Karmel: Baby Lips Balm - widzieliście gdzieś kiedykolwiek takie dziwy? Ja nie.
Galaxis: W Anglii było tego pełno, ale to taki szczegół ;)

Tomasz: Dobra, koniec tego babskiego bredzenia, przechodzimy do zdjęć zrobionych podczas jednego ze spacerów!


Liza: Moim skromnym zdaniem powyższy jpg jest jednym z najbardziej udanych fotek z całego wyjazdu.
Tomasz: Zgadzam się w 97,057%.
Alya: A mi osobiście się nie podoba.


Karmel: Patrzcie jakie z nas złe siostry #gangsta. Ehh, gdyby nasza Właścicielka nie włożyła palca do obiektywu byłoby o niebo lepiej...
Liza: Life is brutal, skarbie.


Adrien: W sposób następujący prezentuje się nam plaia(pt), która znajdowała się mega blisko naszego skromnego apartamentowca. Powyżej dostrzec także można zapatrzonego Tomeczka. O czym albo raczej o kim myślisz, Tomku? O Karmel?
Tomasz: Cicho.


Liza: Jezus, Maria!!!! Tomasz wreszcie znalazł sobie dziewczynę!!! ↑↑↑
Alya: Pewnie o niej myślał wpatrując się w skały!!!
Adrien: Kiedy zapoznasz nas z twoją mew.., to znaczy dziewczyną?
Tomasz: Boże Święty, niby dorośli ludzie, a i tak zachowują się jak gówniarze...


Liza: Jeżeli macie niedosyt czystej słodyczy, rzućcie tylko okiem na Alyę oraz Adriena <3
Karmel: Liza, ty byś tylko wszystkich shipowała!
Liza: Złotko, całe gimnazjum grałam w Słodki Flirt - moje shipy zawsze, ale to zawsze się sprawdzają!!


Liza: Teraz aż chce mi się walnąć jakimś przesłodzonym, romantycznym cytatem rodem z tumblra, nie mam tylko pomysłu ;c
Adrien: Przypominam, iż my nie mieliśmy za zadanie opisywać zdjęcia, ale naszą portugalską przygodę.
Liza: Ej, co ty taki sztywny? -.-


Adrien: Ja osobiście pierwszy raz w życiu znalazłem się nad oceanem, ba, pierwszy raz w życiu byłem nad ludzką wodą! Nad morzem w naszych Petkowicach oczywiście bawiłem nieraz, natomiast, cóż, to zupełnie co innego; porównajcie sobie Ocean Atlantycki oraz... ehh, tego nawet nie da się opisać...


Karmel: Może wspomnę coś rodem z lekcji geografii :) Flora Portugalii jest niewątpliwie bardzo interesująca. Ze statystyk wynika, iż większość turystów przybywających do tego urokliwego kraju, woli nacieszyć się jego oszałamiającą roślinnością niż wygrzewać się godzinami na hotelowym basenie.
Liza: Przynudzaszzzz!!


Alya: Ej, zagramy w grę?
Tomasz: Jaką znowu grę?
Alya: "Nigdy wcześniej".
Adrien: O co w niej chodzi?
Alya: Mówimy czego nigdy wcześniej nie zrobiliśmy przed wyjazdem do PT.
Reszta: OKK.
Alya: Nigdy wcześniej nie dotknęłam klifu ↑↑↑


Karmel: Nigdy wcześniej nie byłam na żadnej plaży ↑↑↑


Liza: Nigdy wcześniej nie nosiłam sombrera (to ten kapelusz) ↑↑↑


Liza: Nigdy wcześniej także nie siedziałam w muszelce ↑↑↑

Tomasz: Dobra, skończmy to, gdyż jest to lekko dziwne.
Liza: Kolejny sztywniol -.-

Galaxis: Teraz przechodzimy do najlepszej części tego posta jak i najlepszej części całego wyjazdu! Pozwólcie, iż ja w tej chwili przejmę pałeczkę i oprowadzę naszych Czytelników po niesamowitej plaży surferów, jaką jest Praia De Amoreira!


Galaxis: Na fotografiach wygląda ona wielce niepozornie, jednakże musimy zwrócić uwagę na to, iż zawdzięczamy to wielu czynnikom. Po pierwsze; pogoda była do dupy. Po drugie; zdjęcia te wykonywał fotograf (czytaj: ja) niewprawiony w uwiecznianie piękna krajobrazu. Po trzecie; no.

Galaxis: Zaprezentuję Wam teraz jpg z Amoreiry, z których jestem serio bardzo zadowolona.


Alya: Ooo, Karmel jaki słodziaczek z Ciebie <3 Już się nie dziwię, czemu Tomuś na ciebie leci, hehe.
Tomasz: Zamknij mordę!


Liza: Achh, pamiętam to, jak gdyby wydarzyło się zaledwie wczoraj... Adrien musiał iść ze mną do wody, gdyż nagle dostałam ataku paniki i bałam się, że pomimo koła ratunkowego utopię się oraz skończę na dnie :') Miłe wspomnienie.
Adrien: Dla mnie nie takie miłe - musiałem cię uspokajać i było gorzej niż tego razu, kiedy razem obejrzeliśmy Obecność...
Liza: Hihi, sorka ♥


Karmel: Tomasz to się za to niczego nie bał. Hehe, wypływał się chłopak za wszystkie czasy! ^^
Tomasz: Zawsze czułem się bezpiecznie w wodzie.
Karmel: Serio? :o
Liza: Dobra, gołąbeczki, pogruchacie później, nie możemy przedłużać tego wpisu, bo nikomu nie będzie się chciało tego czytać do końca!


Alya: Tomuś, ja cię widzę na okładce jakiegoś kolorowego Fashion Magazynu! Zwłaszcza po tych wcześniejszych seksi selfiakach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tomasz: Nienawidzisz mnie -.-
Alya: Wręcz odwrotnie - ja po prostu kocham cię denerwować, hyhyhy.


Karmel: Ta woda była tak przeraźliwie zimna, jednakże mimo to nie chciałam, wręcz nie mogłam przegapić życiowej okazji, zanurzenia się w niej po uszy! Wracając do naszej gry; nigdy wcześniej nie "nurkowałam" w odmętach morskiej H2O.


Alya: Ojj, nazbierało nam się wspólnych fotek, siostrzyczko. Teraz nie masz nawet prawa narzekać na ich niedosyt czy brak!


Galaxis: W sumie wypadałoby opowiedzieć Wam co nieco o owej plaży, gdyż jest to naprawdę, uwierzcie mi na słowo, interesujące miejsce. A więc tak, ekhhem, Plaia De Amoreira znajduje się na terenie Parku Narodowego Przylądka Św. Wincentego oraz jest to nic innego, jak już wcześniej wspominałam, jak ulubiona plaża surferów! Dlaczego? - pewno spytacie. Jest ona bowiem niesamowicie szeroka, a otaczają ją najrozmaitsze skałki, co w rezultacie tworzy naprawdę spore, jak na europejskie warunki, fale. Spotkałam się nawet z określeniem jej mianem 'portugalskiego San Francisco'. Na tej właśnie plaży do oceanu wpływa rzeka Ribeira de Aljezur, przy której brzegu zostało wykonane większość zdjęć.


Galaxis: W Ribeiri de Aljezur cykałam również fotki za pomocą podwodnego aparatu! Nie wyszły one jednak niestety zbyt dobrze.... wiecie, ten aparat ma już swoje lata. Natomiast spokojnie, i tak z ogromną chęcią się z Wami nimi podzielę! Nie mam pojęcia dlaczego, ale uwielbiam oglądać zdjęcia/filmy, które zostały zrobione/nakręcone pod powierzchnią wody. Bezpodstawnie mnie to jara! XD Mam nadzieję, że po przyszłej notce odwzajemnicie ten mój dziwaczny fetysz XDD


Galaxis: Napiszę to zawczasu, bo później Peteczki nie oddadzą mi klawiatury - za parę jpgów zobaczycie mój ryjec. Przygotujcie się więc psychicznie i mentalnie, gdyż może to zagrażać Waszemu życiu i zdrowiu.

Alya: Galaxisssss, Tobie już kochana dziękujemy. Przyjaciele, wracamy do pracy!


Liza: Możemy w chwili obecnej zaobserwować, iż nasza słodka Karmelka ma parcie na szkło, jeśli chodzi o robienie jej zdjęć!
Karmel: Skąd takie oskarżenia?
Liza: Ty se policz, na ilu fotkach jestem ja a na ilu ty!
Karmel: Yym...


Liza: No i znowu, oszaleć do cholery można!
Karmel: Zdradzę ci, że tam bardzo przyjemnie się leżało XD


Adrien: Jest to ostatnie nasze zdjęcie z Amoreiry. Ehh, z miłą chęcią wróciłbym do tamtych chwil...


Alya: #WłaścicielkaRobiDziwneRzeczy


Tomasz: Oto i my w samochodzie suszący oraz doprowadzający się do porządku na prestiżowym ręczniku z nadrukiem Monster High.
Liza: Widzisz Adrien, pokłamałeś, że tamto jpg było ostatnie z Amoreiry, oj nieładnie XD
Adrien: Nie czepiaj się, kobieto!

Karmel: Teraz się skupcie. Powoli zbliżamy się do zakończenia. Zestaw zdjęć, który za chwilę Wam zaprezentujemy będzie ostatni z naszym udziałem...
Liza: ...uczcijmy więc to szampanem!!!
Tomasz: Aha?
Karmel: Obczajcie po prostu fotki z klifów.

Adrien: Na początek proste zapoznanie terenu... ↓↓↓


Adrien: A tera uderzamy niczym petarda!!!!!! ↓↓↓









Tomasz: Nie dawaliśmy już podpisów, gdyż nie chcemy już przedłużać na siłę.
Alya: Już Was pewnie oczy bolą XD
Adrien: My więc będziemy się powolutku żegnać.
Liza: Zróbmy to po portugalsku!!!!!!!!!!!!!!!! (/◕ヮ◕)/
Alya: Ate logo!!!!!!!!!!!
Adrien: Na zakończenie wkleję Wam gifa, który zmieni Wasze życie ↓↓↓


Karmel: Skąd ty to masz?!!
Adrien: Przecież jestem hackerem!
Alya: Od kiedy?
Adrien: Od teraz  (▀̿̿Ĺ̯̿▀̿ ̿)

Galaxis: I tym mega dziwnym i podejrzanym akcentem pragnę zakończyć dzisiejszy wpis. Pisaliśmy go jakieś trzy tygodnie, ale na całe szczęście finalnie doczekał się on premiery. Dziękuję moje Wy LPS'ki za dokładny opis wydarzeń! Nie mam zielonego pojęcia, co bym bez Was zrobiła ♥ Spodziewajcie się jeszcze jednego wpisu o PT!!!

Galaxis: Na mnie też przyszedł już czas! Ate ja wszystkim!

Bądźcie zdrów,
zdobywajcie przyjaciół,
do zobaczenia,
no i ate ja!!!!!!!!!!
~GalaxisLPS i inni ♥♥♥

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post. Dotrwałam do końca.
    ~DasHund

    OdpowiedzUsuń
  2. Woo, przeczytałam (...). No to tak..
    Notka rewelacyjna, frapująca; zabawne teksty; zdjęcia bardzo ładne, w pełni naturalne 📷

    Shipuję Toma i Karmelcię <3 Obserwując zachowanie i wypowiedzi Tomka, wywnioskowałam, iż dogadałby się z collie'm Trampulem. 😝
    Z chęcią bym sobie przywłaszczyła sombrero Lizy 😌😏

    Wow! 3 tygodnie!? :o
    No i, Galaxis! Dobrze Cię znowu 'czytać'! ^^ Super, że już jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. I super, że napisałaś ten post w takiej formie, że jakby LPS opowiadają o pobycie w Portugalii. Czy zainspirował Cię do tego post Blur?
    ~DasHund

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu ma miejsce dziwny paradoks, gdyż w chwili, gdy opublikowałam ten post, ukazał się także wpis Blur 😂😙

      Usuń
  4. Cudowny post! I te seksi selfie Tomaszka ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja też chciałam z mojej wyprawy zrobić takie coś...Teraz wyszłoby na to że zgapiam. :/ No trudno byłaś pierwsza x'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Te zdjęcia i opisy petków są genialne. Zazdroszczę tak ciekawej podróży :D
    P.S Tomek najlepszy <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kochana, pomożesz mi? Jak namówić babcie że lps to nie zabawki dla dzieci a jak coś babcia to moja prawna opiekunka. Miała dzisiaj założyć konto w banku internetowe żebym mogła kupić moje 2 marzenia po taniości. Sprawę olała jak się na nią wkurzyłam i TT zasnęłam drzwiami to przyszła do mnie, nakrzyczała, mówiła że jestem głupia i powinnam do przedszkola pójść i się martwić o zeszyty do szkoły a nie jej głowę zawracać pierdołami. Jak ja namówić? Nakręciłam się na te lps...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na realizację posta! Te muszelki wyglądają jak ciastka, a ten pierwszy od lewej jak rogalik... Uwielbiam zdjęcia LPS z wodą. Hm, ale w tamtym roku, kiedy byłam nad morzem, o mało co nie utopiłam bullterriera...
    Tomasz podbił me serce ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. O Jesu teksty Tomka kocham cię za nie poprawiła mi chumor. Fajnie ci było w tej portgualii xd. 3 tygodnie wow szacun ja bym się poddala xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Galaxis! ty mas bloga?!a jaki masz teraz kanał bo wiem że GalaxisLPS odeszło ale jeszcze nagrywasz!tylko na innym!BOŻE TĘSKNIŁAM<3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, ja za to uważam, że Liza i Alya przesłodko razem wyglądają. Bardzo ciekawy post, charaktery, jakie dałaś figurkom naprawdę dają efekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie nawet podróbka lps jest zabawką. i podróbki są tańsze . dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. "Złotko, całe gimnazjum grałam w Słodki Flirt - moje shipy zawsze, ale to zawsze się sprawdzają!!" Umarłam XD

    Świetna notka i cudowne zdjęcia ♥ Zdecydowanie masz talent Galaxis, ja Ci to mówię! ^^

    Pozdrawiam,
    ~Julie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka, przy niektórych stwierdzeniach zaśmiałam się na głos ;))

    ~Ija (Z życia lps)

    OdpowiedzUsuń
  14. Whaaaat?! Jakim cudem ja przegapiłam ten post XD??? Ale nie powiem, post jest naprawdę świetny! Posty pisane przez petki to zawsze coś ciekawego i jeszcze te ich docinki 😂. Super post i zdjęcia qwp!

    OdpowiedzUsuń