sobota, 19 sierpnia 2017

40) Zakończona wyprawa

Siema!!!
A oto i ja Galaxis :)

Na wstępie, chcę Was poinformować o tym, iż wróciłam już dość dawno, natomiast dopiero teraz biorę się za pisanie.
Przyznam szczerze; miałam wiele roboty. Pierwszym moim celem było nadrobienie zaległości na YouTube, kręcenie Magii Cienia, pisanie scenariuszu itd. Drugim, skończenie cyklu ''Wodospady Cienia Po Zmroku'' oraz wystawienie na OLX moich starych zabawek (lalki Barbie, koniki Filly, Biżu itp.). W między czasie kończyłam jeszcze domek dla Giny i Amber (jutro post o nim :3). Ostatnimi dwoma celami, jeszcze do końca niezrealizowanymi, była reaktywacja PolskiejPralinki i założenie kanału o tematyce Star Stable. Cały czas jestem w trakcie tworzenia, ale z ręką na sercu mogę Wam podać linkacze:

POLSKAPRALINKAMSP (MSP) - https://www.youtube.com/channel/UCGiJjHQ325ZTReYW12uYsPA

NEELYNN (SSO) - https://www.youtube.com/channel/UCc7eP7JWtpD7O5fdhuXzeiQ

Wiem, że Lynn prezentuje się jak kanał vlogowy, jednakże mogę Was zapewnić, iż pojawiać się będzie tam TYLKO Star Stable ;D

Jakiś jeszcze news? Raczej nie. Dwa dni temu, przyszedł do mnie nowy Collie, ale pokażę Wam go w innym wpisie. Achh, jaka z nim była historia :')

Do rzeczy!
Dzisiaj zaprezentuję Wam głównie fotki z Ekspedycji. Kawa na ławę, nie wydarzyło się nic iście PetShopo-interesującego, poza szczegółem, że w Suwałkach znalazłam G2! Oczywiście kupiłam B) LinkaczeQ do wideo z otwierania macie na końcu posta.

A więc tak:
Pierwszy tydzień spędziliśmy nad morzem, drugi na Suwalszczyźnie. Ogromnie duuużo jeździliśmy na rowerach, a ja, no niestety, nienawidzę tego sportu -.- Co ja poradzę? Jakoś to do mnie nie przemawia... Moi rodzice za to bez kolarstwa nie potrafią żyć! Heh, ale mam farta :/

Pierwsza fotencja z wyjazdu! Widzicie tutaj Lisę na osobliwej plaży w okolicach Mikoszewa. Ugh, chyba przez pięćset metrów musieliśmy tam targać rowery przez piach... masakra.

 Tu zaś do naszej lisicy dołącza Leonarda! Słodko wyglądają :3 Widać ktoś za dziecka rzadko grzebał łopatką w piasku xD


Heh, Rudy całkiem nieźle prezentuje się jako nurek B) Ta przekrzywiona maska dodaje mu uroku!


Ogółem to zawsze wszystkim piszę ''UWAŻAJ WKŁADAJĄC LPS DO SŁONEJ WODY!'', a sama się do tego nie stosuję... Nie bierzcie ze mnie przykładu xD

Zapomniałam wspomnieć, iż w trakcie ekspedycji Angelice (Izumi z Mangozjeba) zaczęło zależeć na Rudiim! Wszystko przez to, że troszkę fochnęła się na swoją przyjaciółkę, spanielkę Ari, a nasz german ją pocieszał i towarzyszył jej w trudnych chwilach. Po tym wszystkim ciutkę zbliżyli się do siebie. Są tylko przyjaciółmi (Rudy ma dziewczynę!), ale kto wie, kto wie... W życiu nigdy nic nie jest na 100% ( ͡° ͜ʖ ͡°)

O wilku mowa! 
Angelika nie mogła być gorsza. Też musiała popływać!

 Znowu Rudii? Coś go tu dużo.
W każdym razie, tu jechaliśmy takim pociągiem wąskotorowym z *gdzieś tam* do Jantaru na obiad. Znajdowała się tam genialna knajpka. Podawali świetne gołąbki. Ochh, narobiłam se smaka xD

 Rudzielec na czyimś rowerze C:

 Nareszcie ktoś inny!
Oto Ari w tym samym pojeździe.


 UWAGA, teraz będzie LISA&FONTANNA TIME iksdi!
Tak btw, to było w naszym nadmorskim ośrodku :)






Przepraszam wszystkich, ale (tak jak zwykle -.-) nie mam fajnych pomysłów na podpisy. Cóż... Mam nadzieję, iż się nie zanudzicie na amen :D

Teraz stety, czy niestety przystopujemy trochę z Peciami. Normalne zdjęcia też muszą być!

Dałam największy rozmiar, ponieważ jest to bardzo ważne miejsce dla NAS, Polaków. W tym oto miejscu, w 1980 roku, odbył się 'Strajk w Stoczni Gdańskiej'. Tutaj nasi rodzice i dziadkowie, z Lechem Wałęsą na czele, walczyli o wolną Polskę, solidarność. Uważam, iż każdy kto określa się mianem 'patrioty', powinien przynajmniej raz w życiu tam zajrzeć.
Taka ciekawostka - konserwator zabytków nie pozwala na likwidacje tej bramy. Nie służy teraz wedle swego przeznaczenia, ale stoi i pełni funkcję rzeźby/pomnika.

Prawda wyszła na jaw... Poza Littlest'ami interesuję się historią oraz polityką. Według mnie są to ciekawe zagadnienia. Co zrobić? - mam dziwne hobby xD

Poznajecie tego Pana?
Tak, to Krzysztof Cejrowski! Spotkaliśmy go przez czysty przypadek na deptaku w Gdańsku! Sprzedawał swoje książki. Żeby nie było zbędnych pytań - zgadza się, był boso ;)


Ostatnim gdańskowym wspominkiem jest ten jakże pyszny lodowy lizaczek.
Dostępne były także Spinnery xd.

Przyszła pora na foteczki-koteczki z Mewiej Łachy. To takie coś na morzu. Ugh, nie wiem jak to wytłumaczyć. Bądź co bądź, było tam prześlicznie <3













Było tam serio dużo ułamków bursztynów. Dość sporo znalazłam. Przydadzą się do filmów i zdjęć ;3

W tym momencie przechodzimy do foteczek z punktu widokowego, lężącego niedaleko Kaliningradu, a potem jedziemy na Suwalszczyznę ;D








Jezuuuuuuusie! To najnudniejsza notka jaką pisałam! W ogóle kogoś obchodzą moje mizerne zdjęcia?! Po co ja to piszę?! Nie lepiej zrobić coś kreatywniejszego?! Rozważę to jak skończę ten nędzny artykuł C:

No, jesteśmy już na 'ziemi suwalskiej', na wsi Giby. Dostaliśmy nadmiar łóżek, więc ja oczywiście pożytecznie je spożytkowałam. Masło maślane.


Właśnie tam odkryłam, że jestem bardziej żałosną osobą niż się wydaję, ponieważ, gdy wrzucałam moje rzeczy to torby, nie zauważyłam, iż długopis był odkręcony i popisał mi Rudego :C




 Ta fotka pochodzi z byłego klasztoru eee..., chyba Dominikanów.

 To właśnie on.

 Tutaj chciałam pokazać, w czym nosiłam Petki. Wiem, mi też BARDZO nie podoba się ta torba... Nie mam innej -.-



 Tutaj byliśmy na rowerku wodnym.








 Tutaj mamy Troki, czyli Litwę.

 A tu już samo w sobie Wilno.



KONIEC!!! NARESZCIE!!!

Cholera, jaki ten wpis jest do dupy. Jak ktoś tego nie zheatuje będzie miło xd.

Dobra, ja już będę spadać. Jest pierwsza w nocy, chce mi się spać i mam zamiar coś jeszcze ogarnąć.

Przepraszam za to badziewie :(
Do napisania!
~GalaxisLPS


7 komentarzy:

  1. Niby co w tobie tym poście jest złego?? Xd pienkne zdjęcia *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam na Litwie i w Wilnie!!!!!! Nie będe chyba mogła zasnąć z myślą że pet shop mojej ulubionej blogerki stał na moście którego ja dotykałam!! XD
    Wszystko oczwiście super <3 Też jezdziłam na rowerach. Raz wziełam za mały i tak strasznie nogi mnie bolały -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie piękne zdjęcia! Ja za to byłam w Zakopanem. Miałaś bardzo fajne wakacje! Fajny post! ♥ Pozdrawiam, Kawaii ( Zuźka)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu post :) I jest mój ulubieniec Rudy! :3 Szczególnie moją uwagę zwróciły zdjęcia liska z fontanną. Fajny efekt z tą wodą w powietrzu. Lubisz politykę? :O super, ja też ^^ A czy mogę spytać jakie masz poglądy polityczne? :D No i gratuluję spotkania z Cejrowskim tylko psst to nie jest Krzysztof tylko Wojciech XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, worek jest ładny. ;P A na Rudym nie widać tak bardzo tego popisania :D Super wakacje i ładne, ostre zdjęcia. Podpisy nie są takie złe, tylko powinnaś starać się aby były bardziej łączące się w całość. Zresztą, po co ja to piszę, jak ta notka jest sprzed chyba 2 lat? XD
    ~Iga z bloga "Z Życia Lps"

    OdpowiedzUsuń